tisdag 12 december 2006

Matsök

Satt och skrev ner på papper olika saker som jag skulle vilja skriva notiser om här. Det blev ett 30-tal olika ämnen. I väntan på att jag ska bestämma vad jag ska börja skriva om, så tillverkade jag en specialsökmotor - Matsök - som finns högst upp här i högermarginalen. När jag läser igenom andras bloggar så hittar jag ibland intressanta saker som jag vill hitta tillbaka till, men då har jag naturligtvis glömt var jag läste dem. Det verkar som att det är extra svårt för mig att hitta tillbaka i bloggar. Matsök är, än så länge, gjord så att den söker igenom min, Lisa & Johans, Andreas och Gittos bloggar. Kom gärna med förslag om andra sidor som jag borde ta med, så ska jag överväga det.

Nu när jag satt och prövade min sökmotor och valde att söka utanför de fyra sajter jag lagt till så hittade jag en alldeles ny matblogg som verkar sympatisk och bra - Bendel - kolla den. Äh, jag prövar att lägga till den till sökmotorn med en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar