torsdag 13 november 2008

Graviditetsnotiser: N - 9

Susade tillbaka till Stockholm efter att ha byggt små hus till två av kronärtskockorna för att de ska överleva vintern utomhus. De två i växthuset verkar må strålande och växer fint.

Den här usla bilden är troligen den sista tagen med den nuvarande mobiltelefonen, som ni ser här. Idag beställde jag en digital kompaktkamera som förhoppningsvis kommer innan barnet tittar ut.

Magen har sjunkit ännu längre ner nu och man anar en viss nyhypokondrism hos L. Hon är glad att jag är tillbaka och jag är glad att vara tillbaka.

Till lunch blev jag förresten bjuden på den persiska restaurangen Zartosht i Helenelund. Jag rekommenderar lammfiléspetten. Jag får ingenting gjort på jobbet.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar