fredag 31 oktober 2008

Graviditetsnotiser: N - 22

Ischias-liknade ryggsmärtor gjorde att jag knappt kom upp ur sängen i morse. Ringde en sjukgymnast/kiropraktor som hjälpte mig för ett år sedan med liknande besvär, men han ringde tillbaka först på eftermiddagen och hade en tid först på måndag. Ytterst obehagligt att känna sig så otillräcklig i den här situationen och inte veta om man kan vara till någon hjälp om L behöver det. Från och med söndag så ligger en nedkomst helt inom det normala. Vad är jag då till för nytta om min kropp inte fungerar? Omväxlande har jag legat och stått hela dagen och mest läst om barn. På kvällen tog jag ett glas vin på Enskede Krog och gick sedan en promenad. Rörelse är det bästa om värken tillåter. Nu ett avsnitt brittisk komedi i sängen. The computer says yes.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera